Giv din aftenskole et servicetjek

Giv din aftenskole et servicetjek

30. juni 2015

Energi og nytænkning. Det har syv aftenskoler fået ud af at deltage i et projekt. De inviterer nu til møde for at dele deres erfaringer.

Søren Bechmann 160
Baggrunden for projektet er blandt andet marketingmanden Søren Bechmanns ideer.

Med udgangspunkt i tanker om service og kvalitet fra markedsføringsverdenen har ledere og undervisere kigget på deres aftenskole med nye øjne – og fået en masse spændende resultater ud af det.
Baggrunden for projektet er blandt andet marketingmanden Søren Bechmanns ideer om, at en virksomhed markedsfører sig mere med, hvad den gør, end hvad den siger. At kundens forskellige kontaktflader med virksomheden (hvordan butikken ser ud, hvordan de ansatte opfører sig, hvor god varen er og så videre) betyder meget mere, end hvordan den reklamerer for sig. Derfor giver det god mening at kigge nærmere på alle kontaktfladerne og se, om nogle af dem kan forbedres.

Med brugerens øjne
Projektet er udført af Studieskolen med støtte fra Københavns Kommune og DOF.
”Det var meget inspirerende! Vi så på vores skole med brugerens øjne, og det gav os en masse ideer til forbedringer”, fortæller Christoph Schepers, der deltog for Studieskolen.

På programmet

  • Service og Kvalitet i aftenskolen – en introduktion til projektet ved Christoph Schepers og Charlotte Lorenzen, Studieskole
  • Inspirationsmarked: Syv praktiske eksempler Besøg de deltagende skoler og hør, hvad fik ud af projektet. Tre runder af 10 minutter.
  •  Hvordan kan man selv arbejde med service og kvalitet? Workshop med Christoph Schepers
  •  Workshop: Lav dit eget serviceløfte

Tid: Tirsdag, den 25. august kl. 10 til 13

Sted: Studieskolen, Borgergade 12, København

Arrangementet er gratis

Tilmelding: Send tilmelding med navn og organisation/skole til tilmelding@studieskolen.dk

Tilmeldingsfrist: 18. august